Klachtenprocedure

Wij staan voor u klaar

Bij Al Inaya Thuiszorg streven we ernaar om u de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Uw feedback is belangrijk voor ons om onze diensten te verbeteren. Hier leest u hoe u een klacht kunt indienen en hoe wij deze zullen behandelen.

1. Hoe kunt u een klacht indienen?

Mondeling of Schriftelijk

  • U kunt uw klacht mondeling melden aan uw zorgverlener of aan ons kantoor.
  • Schriftelijk indienen kan via e-mail naar info@alinaya-thuiszorg.nl of per post naar:

 

 Al Inaya Thuiszorg
 Stationsplein 30
 1382 AD Weesp

Online

2. Wat gebeurt er nadat u een klacht heeft ingediend?

Bevestiging van ontvangst

  • U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van ontvangst van uw klacht.

Onderzoek

  • Wij onderzoeken de klacht zorgvuldig en onpartijdig. Dit kan inhouden dat we meer informatie van u nodig hebben of dat we aanvullende gesprekken voeren.

Oplossing

  • Binnen tien werkdagen ontvangt u een schriftelijke reactie met onze bevindingen en de voorgestelde oplossing. Indien meer tijd nodig is, wordt u hiervan op de hoogte gebracht.

3. Niet tevreden met de oplossing?

Externe instanties

  • Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u contact opnemen met een externe klachtencommissie of een ombudsman.

Klachtencommissie Zorg

  • Klachtencommissie Zorg is een onafhankelijke instantie waar u terecht kunt. Meer informatie vindt u op hun website: 

Contactinformatie

Klantenservice

  • Voor vragen of hulp bij het indienen van een klacht kunt u contact opnemen met onze klantenservice op +31 618 168 186 of via info@alinaya-thuiszorg.nl.

Openingstijden

  • Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 17:00 uur